2009. március 20., péntek

Reptéri transzfereink

Buszos cégemmel néhány éve megneszeltük, hogy a reptéri Minibusz tavasztól egy teljesen új rendszert vezet be, és megszünteti a szállodáknak fizetett jutalékokat a transzfer-rendelések után. Gondoltunk egy merészet, és kibéreltünk néhány Mercedes VITO-t és Sprintert, beszereztük a szükséges engedélyeket, felvettünk néhány lelkes, angolul beszélő fiatal sofőrt és még a nyár előtt belekezdtünk szállodai, reptéri transzfer járatainkba. Az Air-transfer egy teljesen új koncepcióval indult a szállodák felé. A konkurenciával szemben jóval magasabb ár, ebből 30% jutalék a recepciósoknak, kategóriákkal színvonalasabb járműpark, érdekeltté tett járművezetők… Egy nagyon egyedi dolgot kínáltunk, annyit kértünk a szállodáktól, hogy a magas jutalékért cserébe úgy ajánlják a transzfereinket a vendégeknek, hogy az NEKÜNK is jó legyen.

Mivel a minibusz közel 100-as flottájával szemben nekünk 6 autónak volt, készítettem egy előzetes tervet: Ahhoz, hogy minél több személyt vigyünk egyszerre a legnagyobb valószínűséggel, viszont mindenki számára a legegyszerűbben és követhetőbben, a reptértől távolodva zónákra osztottam a várost, és mindenhol óránként csak egy időpontra rendelhettek tőlünk kocsit.
A belvárosi szállodák a DEÁK tér környékén például minden egészkor (+-5 perc) rendelhettek járatot, a budai részen a hídjaink közeléből mindig óra 45-kor (+-5 perc), a távolabbiak óra 30-kor, a Pesten a reptér irányába haladva pedig a belvárosi hotelek után mentek az autók mindig negyedkor. Mindenkinek csak a saját időpontját kellett észben tartani. Nekem meg volt néhány kiváló diszpécserem. És működött. Elvárásainkat messze túlteljesítette.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése