Spórolhatunk Önnek?

Mit szólna hozzá, ha csökkentenénk cége kiadásait?

A BUSZ Program Kft. elsődleges tevékenysége a dolgozók utaztatásának szervezése, dolgozói járatok, járműpark, sofőrök biztosítása, ellenőrzése.

Közel 10 év tapasztalataira alapozva tanácsadást, elemzést is végzünk partnereink részére. Felmérjük jelenlegi utazási szokásaikat, kiadásaikat, és megmondjuk érdemes-e az Ön cégénél
  - dolgozói buszjáratot indítani,
  - a jelenlegit átszervezni,
  - vagy egy más vállalkozásokkal közös, hatékony megoldást igénybe venni.

Dolgozói járatok kérdőív
Segítse munkánkat, töltse ki Ön is ezt a kérdőívet most: a kérdőívhez « katt ide

Az elemzéssel rávilágítunk arra, hogyan lehetne ezt a területet:

  - olcsóbban,
  - hatékonyabban,
  - magasabb színvonalon,
  - a dolgozók nagyobb megelégedésére
(munkavégzésük minőségének javítása érdekében) kivitelezni.

PoC: az elemzés:

A PoC elnevezés az angol „Proof of Concept” kifejezésből származik, ami annyit jelent: „a koncepció bizonyítása”. A PoC során felmérjük az alkalmazottak lakóhely szerinti eloszlását, majd az eloszlás alapján készítünk egy kalkulációt, amelyből kiderül, hogy cégének érdemesebb-e szolgáltatásainkat igénybe venni dolgozói járatok indítására.

A PoC folyamata:

Segítse munkánkat, töltse ki ezt a kérdőívet most: a kérdőívhez « katt ide

Első lépés a NYERS ADATOK BEGYŰJTÉSE. Cégének el kell készítenie egy dolgozói listát, mely lista tartalmazza az alkalmazottak lakóhelyét vagy tartózkodási helyét (ahonnan munkába járnak), illetve személyenként azt az árat, amennyibe a cégnek kerül az adott személy munkába járása.

Ezeket az adatokat könnyűszerrel begyűjtheti alkalmazottaitól >>kérdőívünk<< kitöltetésével!

Második lépés a STATISZTIKA KÉSZÍTÉSE. Cégünk a kapott lista alapján készít egy statisztikát az alkalmazottak lakóhely szerinti eloszlásáról.

A feltérképezést követően, a személyenkénti költségek függvényében egy kalkulációt végzünk, hogy dolgozói járatok indítása esetén csökkentheti-e cége kiadásait, tudja-e valamilyen módon növelni elégedettségüket, javítani körülményeiket, közérzetüket.


dolgozók utaztatása
Harmadik lépés a TÉNYFELTÁRÁS. Cégünk az elkészített felmérést minden esetben a megbízó cég rendelkezésére bocsátja, azt harmadik félnek nem adja tovább. A tényfeltárás folyamán kiderül, hogy cége alkalmazottainak munkába járási költségeiből le tudunk-e faragni, avagy a jelenleg alkalmazott megoldás az optimálisabb.

Segítse munkánkat, töltse ki ezt a kérdőívet most:  kérdőívhez « katt ide

Amennyiben szeretné igénybe venni szolgáltatásunkat, úgy készítünk Önnek egy AJÁNLAT-ot, amely minden esetben több opciót tartalmaz. Szem előtt tartva:
- költséghatékonyságot,
- dolgozói nyugodt légkörben történő utaztatását,
- csökkenteni tudjuk-e alkalmazottainak munkába járási költségeit,
- adható-e értéktöbblet a dolgozóknak az utaztatási megoldások változtatásával,
- vállalkozásának ökológiai terhelését a környezetre (a dolgozók utazási szokásaira vonatkozóan).


































2003 óta üzemeltetünk dolgozói járatokat, több partnerünknek 8 éve folyamatosan szállítjuk dolgozóit. Engedjen meg néhány referenciát:

Magyar Posta Rt. (2003 - 2004, 1200 fő napi utaztatása, logisztikája)
Johnson & Johnson Kft. (2003 - 2010 irodaház dolgozóinak szállítása)
Budaőrsi Ipari és Technológiai Park (2004 óta kb. 40 cég dolgozóit utaztatjuk)
Origo Print kft. (2004 - 2010 dolgozók és alkalmi bedolgozók szállítása)
GL Outlet (2004  nyitástól amíg a center működött mi szállítottuk a dolgozókat)
Don Pepe (2005.június óta dolgozók szállítása)
Air Europa (2005 - 2006 légi személyzet szállítása)
Amei Zrt. (2006 március óta dolgozói járatok)
Delta Airlines (2006 május óta a légi személyzet szállítása)
M1 Outlet (2008 nyitástól a megszűnésig dolgozóikat szállítottuk)
ELMŰ Zrt. (2008 - 2010 dolgozói járatok napi 200 fő)